Всеки създател на онлайн медия желае да достигне до по-голяма аудитория. След първата част със съвети за привличане на широк кръг читатели, ето още съвети в тази насока.
1. Направете си версия на английски език.
Винаги е добра идея да поддържате и версия на други езици. Английският език е най-популярен и се котира в почти всички региони на света. Ако пробавите версия и на наглийски език ще увелиците в пъти трафика и ще предизвикате интереса на големи компании от вашия или друг регион.
2. Планирайте създаването на мобилна версия.
Цената на мобилния интернет вече не е толкова висока и все повече потребители сърфират ви интернет през мобилни устройства. Това, заедно с версията на чужд език са абсолютно задължителни ако искате да привлечете по-състоятелни потребители и партньори.
3. Създайте си профил във Facebook.
Социалните мрежи са ключови в онлайн комуникацията. Всеки уважаващ себе си уебсайт има профил в някоя социална мрежа, откъдето може да рекламира по-успешно дейността си. Освен това, социалните мрежи предлагат най-различни инструменти за известия, организиране на събития, и публикуване на препратки.
4. Поръчайте си специфични бутони за добавяне на събития.
Направете си бутони, които да свързват потребителите към профила ви в соицалната мрежа, за добавяне на главната страница като линк, и за изпращане на напомняне на събитие. Единственото, за което трябва да внимавате, е да не са объркващи и да не дублират подобна функционалност.
5. Изпращайте информационни бюлетини.
Всеки, който се интересува от сайта ви, ще иска да има обновена информация за ораганизираните от вас събития или кратка справка за най-новите и интересни публикации. Ако сте достатъчно упорити и последователни, може да намерите спонсори и рекламодатели, които да инвестират в реклама точно в тези инфорамционни бюлетини, които изращате до имейл групата.
6. Изготвяйте периодични рекламни видео записи.
Видео новините и реклама набират скорост. Периодичните рекламни клипчета с информация подобна на информационните бюлетини ще покрие допълнителен сегмент от пазара. Освен това, ще създадете архив, който ще ви бъде полезен актив за публикуване във външни медии и социални групи.
7. Предложете безплатна услуга.
Наградите и други подобни стимули не винаги са достатъчни, тъй като потребителите често се уморяват от участия в томболи и игри. Предложете нещо безплатно, свързано с вашия проект. Вълшебната думичка „безплатен” винаги въздейства на Негово Величество Потребителят. Освен информационния бюлетин, това могат да бъдат кратки уроци или вградени инструменти.
Discussion about this post