Аpple и другите водещи производители ще генерират $49 млрд. приходи от продажба на таблети до 2015г. Информацията за това бе публикувана от Strategy Analytics, които посочват за основна причина за тази тенденция огромната популярност на таблетите сред потребителите. Конкуренцията в сектора ще продължи да се задълбочава с появата на все повече устройства, което постепенно ще доведе до спад в цените на таблетите, предаде businessweek.
Стратегическата тенденция в популяризирането на таблетите ще бъде водена от желанието на потребителите да изоставят класическата клавиатура и да се насочат към сензорните екрани. Mултитъч възможностите и подобрените функции ще привличат интереса на потребителите във все по-голяма степен, поради което преносимите устройства ще генерират все по-големи продажби. За в бъдеще производителите на таблети ще се фокусират към пазарите в Северна Америка, Азия и Западна Европа, където разполагат с най-големи възможности за акумулиране на финансова печалба. Анализаторите също така отчитат, че таблетите ще изпреварят всички потребителски електронни устройства по продажби с изключение на настолните компютри и телевизорите.
В пазара на таблети Apple, която в момента притежава 69% от сектора ще отчете спад и ще достигне до 49% през 2015г. Въпреки това останалите производители няма да успеят да се справят с конкуренцията на Apple и компанията ще продължи да доминира пазара на таблети до 2015г. От друга страна бързо разрастващия се пазар ще стане причина за понижаване на цените в сектора, но въпреки това маркетинговата стратегия на Apple ще позволи на компанията да утвърди своята доминираща позиция в сегмента.
Discussion about this post