Телевизията на бъдещето няма да бъде просто средство за забавление и информационен източник. Всъщност, ние ще бъдем потребители на персонализирана телевизия, което означава, че устройствата ще се адаптират към нашите предпочитания за видео съдържание и реклами, предаде Forbes.com.
Първата стъпка в тази насока беше поставена от Cablevision Systems Corp., компанията, която представи нов тип персонализирана реклама. Независимо дали няколко домакниства гледат една и съща програма, рекламите в паузите ще бъдат различни. Така например ако взимате предписани лекарства, телевизията ще рекламира вашия продукт или ще ви доставя информация за нови подобни изделия на пазара.
Google също използва подобна система за персонализиране на рекламите, които вече сигурно сте забелязали в YouTube или другите продукти на компанията. В момента около 3 млн. потребители на Cablevision могат да използват услугите в домашни условия, като тенденцията е за повече телевизионни доставчици, които да се възползват от технологията.
Discussion about this post