Сайтът Groupon Inc. отчете своите доходи за 2010г., които се равняват на $760 млн. Скокът е наистина невероятен, като се има предвид, че през 2009гл компанията можеше да се похвали едва със скромните $33 млн. Една трета от продажбите през 2010г. са направени извън Съединените Щати. Съобщението, изпратено от изпълнителния директор на Groupon, Andrew Mason, до служителите на компанията, разкрива амбициите на основателя отпреди три години. Господин Mason пише, че се надява да достигне доход от над 1 млд. през 2011г. Новината коментира WSJ.
Groupon е една от шепата интернет компании, включително Facebook Inc., Twitter Inc., LinkedIn Corp., които имат инвеститори, желаещи лични пласменти. Основаната в Чикаго компания отхвърли с презрение оферта на Google за $6 млрд., с която гигантът искаше да я закупи през декември. Groupon се разрастна до над 4000 служители и обхваща 565 градове в края на 2010г., на фона на 120 служителя и 30 градове през 2009 г. Част от този растеж е подхранван от появилата се конкуренция в Европа и Азия.
Господин Mason предупреждава служителите си да се пазят от твърде голямо самодоволство, защото големите технологични компании ще се опитат да отнемат позицията на Groupon. Компанията е позната главно като предлагаща онлайн купони за местни търговци. Сега Groupon има 51 млн. потребители и се надява да увеличи този номер поне три пъти до края на годината. Ще видим дали ще оправдаят тази надежда.
Discussion about this post