Изкарването на пари от купуването на популярни домейни и продаването им на печалба по-късно е популярен бизнес за мнозина. Разбира се печалбите са още по-големи, когато към домейна е приложен и добре разработен сайт. Mashable съобщи, че домейнът mail.com е бил продаден за близо $100 млн.
Сайтът предлага безплатни email акаунти и разполага с над 14 млн. регистрирани потребители. Той бе собственост на Mail.com Media Corporation (MMC), но след успешното приключване на сделката, вече премина под опеката на немския телекомуникационен гигант United Internet AG. MMC ще продължи да доставя услугите за mail.com, но няма да е собственик на сайта. По-късно потребителите ще бъдат пренасочени към email услугата на United Internet – GMX Mail, те ще запазят адресите си, но интерфейсът ще бъде променен.
Освен това двете компании са постигнали споразумение за разширяване на партньорството си. Те планират да навлязят с email услуги и в редица страни по целия свят, като първата от тях ще е Индия. Междувременно MMC обяви, че ще прекръсти бранда си и ще обнови корпоративната си визия.
Discussion about this post