Изправени пред силна конкуренция от страна на Apple и техния iPad 2, компаниите-производителки на нетбуци посочиха, че не могат да свалят цената на своите устройства до тази на iPad 2. Според някои слухове, дори има компании, които ще забавят пускането на своите нови модели нетбуци с няколко седмици, и ще търсят начини за ре-дизайн на спецификациите, за да се намали крайната цена на устройствата.
Според анализаторите, в толкова обсъжданата война на таблетите, която се очаква да започне през април, iPad 2 е най-сигурният фаворит. Той е по-лек, и по-тънък в сравнение с предшественика си, а освен това е и по-бърз, и с повече функции, докато цената остава непроменена в сравнение с iPad.
Apple предприеха и друга стратегия за справяне с конкуренцията. Те намалиха цената на iPad до $ 399, а това се оказа най-сериозната пречка пред конкурентите. Според анализаторите, за да успее един таблет да се конкурира с iPad 2, той трябва да е с цена поне $ 399. Тази цена обаче не е постижима за никоя друга компания, освен за Apple.
Discussion about this post