Проучване върху 500 представители на журналистическата сфера от 15 държави по света, показа, че социалните мрежи не са толкова популярни в бранша. Някои журналисти използват този тип медия, както и различни блогове в Интернет за да докажат твърденията си, но повечето не използват Facebook и Twitter, предаде MeMeBurn.com.
По-малко от 50% от участващите в проучването са заявили, че са използвали услугите на Twitter в работата си, докато само 35% са част от обществото във Facebook. Блоговете онлайн също са спомагателно средство за работата на журналистите, като 30% от тях използват редовно познати източници, докато 42% са склонни да използват и непознати блогове.
Фактът, че някои журналисти използват социални мрежи, не е необичаен. Всъщност, ако погледнем на резултатите от проучването от друг ъгъл, се оказва, че цели 53% от журналистите не използват Twitter и 2/3 от тях не са активни във Facebook. Почти толкова са тези, които не използват блогове за източник на полезна информация и 58% не се доверяват на непознати блогове в мрежата.
Discussion about this post