Проучване на TNS показа, че хората използват мобилните си устройства по-често за влизане в социалните мрежи, отколкото за писане на имейли. Потребителите на мобилни хендсети, прекарват с до 1,4 пъти повече време в социалните мрежи, отколкото в своите майл пощи. Потребителите прекарват приблизително 3,1 часа седмично във все популярните социални страници, сравнено с 2,2 часа седмично в мейловете си.
Проучването е проследило онлайн активностите и поведението на повече от 50 000 човека. Те са на възраст между 16 и 60 години. Проучването е проведено в 46 държави по света, като всичките тези цифри говорят за едно доста мащабно изследване.
Като цяло е установено, че потребителите се чувстват по-комфортно в среда като тази предоставяна от социалните мрежи. Най-големите фенове на този вид мрежи се оказват потребителите от Русия, Турция и Малайзия. Анкетираните потребители от Малайзия прекарват близо 9 часа седмично в социалните мрежи, докато потребителите от Русия прекарват около 8,1 часа, следвани от 7,7 часа за Турция.
Интересното е, че повече от 85% от потребителите на териториите на Тайланд, Малайзия и Виетнам са ьплоуднали снимки или сайтове за споделяне на снимки, докато за сравнение в Германия едва 48% от потребителите са направили същото. За Япония процентът е още по-малък – едва 28.
Discussion about this post