Следпродажбеното обслужване е сред главните приоритети на HUAWEI, а една от постоянно течащите кампании е известна под името „Повече грижа за теб“ и покрива всеки последен четвъртък и петък от месеца. От този септември тя става тридневна, което означава, че специалните предложения от нея ще са валидни и в понеделника след двата традиционни сервизни дни.
Кампанията „Повече грижа за теб“ включва 50 лева отстъпка от сервизното обслужване и безплатен протектор за дисплей в случай на отремонтиране на смартфон. Тя важи при посещение на място в Центъра за обслужване на клиенти на ул. „Леге“ N:6 в София, както и при използване на услугата „От врата до врата“ в посочените дни. Услугата „От врата до врата“ цели да улесни потребителите на Huawei в усложнената обстановка, като минимизира ненужните посещения в оторизираните сервизни обекти в страната.
За периода на провеждане на кампанията всеки клиент може да получи 50 лева отстъпка от цената на извънгаранционни ремонтни дейности. Всички части, които се използват при оторизираните ремонти, са оригинални и идват с 90 дни гаранция, считано от датата, на която е извършена смяната. Също така, потребителите на HUAWEI устройства могат да получат по-добра защита за своите смартфони и да сменят или да поставят безплатен протектор за дисплей.
Кампанията е валидна всеки четвъртък и петък в края на всеки месец и през следващия след тях понеделник и е приложима за потребители, които посетят Центъра за обслужване на клиенти в София на ул. „Леге“ 6 от 9:00 до 18:00 или се възползват от услугата „От врата до врата“ в дните на кампанията (понеделник до 16:30). Ако периодът на провеждане на кампанията съвпадне с официални празници, в които Центърът за обслужване на клиенти не работи, кампанията се удължава и продължава в следващите работни дни.
Услугата „От врата до врата“ е безплатна за потребителите на Huawei двупосочна куриерска услуга за цяла България, за случаите на сервизно обслужване на гаранционни и извънгаранционни смартфони, таблети, лаптопи и смарт часовници на Huawei. Тя може да се заяви на номер 0800 18818 всеки делничен ден от 9 до 18ч. Всеки последен четвъртък и петък от месеца и следващия след тях понеделник за нея важат и отсъпките от ремонта, давани с кампанията „Повече грижа за теб“.
Huawei приема изключително сериозно защитата на вашите лични данни в случай на ремонт. По време на всички дейности, извършвани в оторизираните обекти, устройството ви е се намира в специален режим за ремонт, Maintenance mode, който можете да активирате през приложението си My Huawei.
Повече информация за кампанията можете да намерите на официалния сайт на Huawei в България https://consumer.huawei.com/bg/support/service-day/, а информация за всички активни специални предложения за следпродажбено обслужване можете винаги да получавате и в актуализираното приложение My Huawei на Huawei смартфона си.
Discussion about this post