Ticketmaster – популярната платформа за продажба на билети за концерти или спортни събития – ще започне да предлага продуктите си във Facebook, съобщи сайтът TheVerge. Интеграцията между двете услуги ще бъде завършена до няколко седмици, като в началото до възможността да закупят билет директно от социалната мрежа ще има достъп само малка група от потребители. След това услугата ще стане достъпна за всички.
Партньорството между двете компании вероятно ще бъде посрещнато с възторг от любителите на живите музика и спорт. Още преди време, Facebook започнаха да включват връзки към сайта на Ticketmaster в страниците със събития. От скоро, обаче, потребителите ще могат да си закупят билет без дори да се налага да напускат социалната мрежа.
Още от Digital: Нова функция във Facebook Messenger позволява да споделяме файлове от Dropbox
За потребителите на Facebook това ще означава по-бързо закупуване на билет, тъй като, така или иначе, повечето от тях научават за музикални или спортни събития точно от социалната мрежа. За Ticketmaster, сделката ще има потенциала да разшири бизнеса им, като предложи продуктите им пред огромната аудитория на Facebook.
Discussion about this post