Dyson са една от компаниите, за които иновацията е винаги на първо място, а понягога дори изглежда самоцел.
Най-новият продукт на компанията – слушалки с вграден пречиствател на въздуха. Основните предизвикателства, които Dyson са се заели да решат в този случай са две – акустичния градски шум и замърсяването на въздуха. Все още не е ясна цената на този продукт, но според видеото, конструкцията изглежда иновативна.
Предизвикателството е отправено едновременно към производителите на слушалки, където лидери са Sony и Bose. Що се отнася до активното мобилно въздухопречистване, там усилията са насочени към професионалния сегмент.
Има множество продукти предназначени за хора работещи в замърсена среда, но масовият потребител за сега използва евтини маски за да се предпази от бактерии и за да филтрира поне част от замърсителите.
Какъва ще е реакцията на пазара на този иновативен продукт предстои да видим, а до тогава можете да разгледате еволюцията на създаването на тези слушалки с въздухопречиствател на Dyson.