LogMeIn официално обяви, че ще си партнира с HTC, за да интегрира своите продукти в бъдещите Android OS смартфони на компанията. В действителност нейните софтуерни инструменти ще позволят на новите устройства да бъдат поддържани от разстояние. Oчаква се LogMeIn технологията да бъде внедрена постепенно във всички центрове за обаждания на тайванския производител в цял свят, информирa electronista.
Идеята предвижда новите смартфони на HTC да бъдат доставяни на пазара с предварително инсталирано LogMeIn Rescue приложение. От своя страна то ще позволи представители от отдела за обслужване на клиенти да оказват помощ и да конфигурират устройствата на потребителите, независимо къде се намират. За да се отстраняват по този начин наличните проблеми на смартфоните е необходимо единствено връзка към интернет.
Все пак реализирането на идеята трябва да премине през одобрението и от мобилните оператори по цял свят, което оставя винаги възможността услугата да не е достъпна в дадени райони. Засега няма данни и кое ще бъде първото устройство на НTC, което ще разполага с преинсталирано LogMeIn Rescue приложение. Предстои да видим как ще се прилага за в бъдеще тази идея, но по всичко личи, че НТС полага много усилия, за да гарантира максимални възможности на своите потребители.
Discussion about this post