Samsung вече разработват нова софтуерна услуга с кодовото име Context, която да позволи на разработчиците на приложения да разбират повече данни за начина, по който използваме устройствата си. Благодарение на нея те ще знаят какви съобщения въвеждаме в джаджите си, какви заглавия отваряме най-често, а също и ще имат достъп до информацията съхранявана от различните сензори. Така разработчиците могат да персонализират допълнително работата на приложенията си, както и да използват тези данни за по-ефективна реклама, предаде TheNextWeb.
Aко често въвеждате думата „Sport” в устройството си Context ще ви препоръчва заглавия свързани с тази тема или ще възпроизвежда видео клипове със спортни събития. Представителите на самата компания не са единодушни в мнението си дали тази услуга може всъщност да допринесе за по-високите продажби на Samsung. Именно заради това тя все още не е представена официално и засега премиерата и се отлага за неопределено време.
Трябва да отбележим също и, че анонсирането на подобен продукт може да предизвика гнева на самите потребители. Едва ли всеки от нас иска трети лица да имат достъп до поверителните ни данни, а това може да принуди много хора да си купят смартфон на друга компания. Samsung е най-големият производител в индустрията и трябва внимателно да обмисли бъдещите си планове, ако иска да продължи да доминира сектора.
Discussion about this post