Всеки един потребител на смартфон се стреми да използва устройството си с неговия пълен потенциал. По тази причина трафикът в социалните мрежи чрез мобилните устройства се повиши значително през изминалата година, а рекламодателите и маркетинг агентите се опитват да изградят по-добри стратегии на базата на поведението на потребителите на смартфони. Microsoft Tag предостави информационна графика за промените на пазара на мобилните технологии и как те могат да повлияят положително на мобилния маркетинг.
Размерът на пазара на мобилните комуникации в момента се измерва в 4 млрд. телефони по целия свят, от които 1,08 млрд. са смартфони, а 3,05 млрд. са тези, които могат за изпращат SMS-и. Тези цифри са измерени за период от една година, като наред с тях се изменя и потреблението на мобилния интернет. Според Мicrosoft Tag до края на 2014г. трафикът в Интернет ще се генерира главно от мобилни устройства. В момента до 90% от този трафик се произвежда, докато потребителите гледат телевизия или по време на път, когато прекарват времето си в социалните мрежи.
Потреблението на социалните мрежи ще регистрира нов прираст още тази година, като 91% от използвания интернет чрез смартфоните е заради връзката с виртуалните приятели. Наред с Facebook и Twitter се развиват и офертите за изгодни покупки и онлайн услугите за сделки като тези на Groupon. Все повече потребители започват да се възползват от възможностите на регистрация в определени магазини и ресторанти, като по този начин получават отстъпки от цената или допълнителни бонуси. Близо 30% от потребителите се възползват от подобни услуги чрез смартфона си. Тенденциите са за успешно развитие на маркетинга в тази насока, след като все повече заведения и търговски вериги ще започнат да правят подобни промоции.
Discussion about this post