Ръстът на потреблението на игри за мобилни устройства се генерира значително от новите заглавия, които се предлагат за iPhone, iPad и всички смартфони и таблети с Android. Съществуват над 250 млн. мобилни устройства с iOS и софтуерът на Google по целия свят, и повечето от тях предлагат възможност за социални игри.
Потребителите, които прекарват времето си играйеки игри в социалните мрежи чрез смартфона си се различават значително от традиционните геймъри, съобщи News.Cnet.com. Според проучване на над 60 хил. геймъра, осъществено от Flurry Analytics, средния потребител на социални игри е на 28г. или с цели 4 години по-млад от играещия на конзола или компютър. Освен това заглавията в социалните мрежи са предпочитани от възрастните (18г-49г), докато традиционните игри са любими на младото поколение.
От гледна точка на пола, в социалните сайтове играят повече жени (53% от всички потребители), докато при стандартните компютърни игри, играчите са предимно представители на силния пол (60%). Най-високо потребление се отчита в Северна Америка- цели 64% от всички потребители в света, Европа остава на второ място с 30%, Азия е на трета позиция с 4%, а останалите 2% са за потребителите по останалата част на земното кълбо.
Discussion about this post