От Google най-накрая направиха Социалното си търсесе достъпно за потребителите от целия свят. От Т3 съобщават, че цели 19 месеца, след като бе представено за първи път, от компанията добавиха 19 езика към своята услуга Social Search. Припомняме ви накратко какво представлява тя.
Най-просто казано, услугата каталогизира резултати, базирани на публикации в социални сайтове и мрежи като Facebook и Twitter. С добавените нови езици, на практика приложението е достъпно за всички хора по света. Yohann Coppel, инженер в Google, написа в блога си, че през 2009г. компанията представи услугата като експеримент.
Тя имаше за цел да помогне на потребителите да намерят по-точна и актуална информация, за това, което търсят, базирана на мненията на хора, на които държат. Днес услугата се радва на наистина огромен интерес, който ще продължи да се покачва в близките месеци.
Discussion about this post