ByteDance e името на компанията, която разработва хитовото приложение. TikTok вече подобри всички възможни рекорди за популярност и приходи в мобилната индустрия. Внушителният ръст в потребителската база и времето, което прекарват потребителите в TikTok го превърна в конкурент на редица водещи услуги.
Дори компании като Google и Facebook започнаха да се съобразяват с успеха на приложението. Платформи като YouTube, Instagram и Facebook ще продължат да възприемат нови функционалности, за да се конкурират успешно с TikTok. Създателите на популярното приложение, обаче имат амбициозни планове как да привличат още по-голяма аудитория.
Разработчицитe на TikTok са регистрирали официално на свое име търговска марка с името TikTok Music, съобщава TechCrunch. Едва ли има съмнение, че това е индикация за плановете им да представят собствена услуга за стрийминг на музика.
Премиерата на подобен продукт ще засили конкуренцията върху Spotify и Apple Music, които са двете най-популярни платформи в тази категория. ТikTok Music също ще предложи разнообразен каталог от съдържание, включително опция за купуване, възпроизвеждане и споделяне на музика.
Данните разкриват за наличието на специален режим за караоке, както и опция за изпращане на дигитално съдържание. Това важи не само за песни и албуми, но също за снимки, клипове, приложения. ТikTok Music ще предложи и функция за излъчване на живо. Представянето на музикално приложение може да се превърне в солиден източник на приходи за ByteDance.
В момента компанията предлага подобен продукт с името Resso в някои държави, но изглежда имат още по-сериозни планове за стрийминг услугите.