Oтдавна не е тайна за никого, че най-големите интернет компании като Facebook и Google генерират по-голяма част от приходите си от реклама. Именно това е причината всичките им популярни услуги да са достъпни безплатно за потребителите и да можем да работим с тях на всичките си устройства. Twitter също следва примера на тези два бранда и сега започна да провежда тестове с нова секция за реклами в профилите ни, предаде Re/Code.
Maркетинговите послания вече се появяват директно в стрийма със съдържание и са допълнени от тага „Suggested by Twitter”. По този начин, ако браузвате в профила на свой приятел в микроблогинг платформата ще забележите, че и в неговия акаунт има емисия с реклами в дясната част. Добре е да знаете, че те ще се появяват дори, ако не сте се логнали, както беше досега, което означава, че те ще имат по-перманентен характер.
От своя страна това е удобна възможност за Twitter да увеличат значително приходите си от маркетинг, тъй като според данните в момента около 500 млн. души използват платформата без да имат собствени профили. Предстои да видим колко време ще отнеме на компанията да интегрира тези промени към всички акаунти и как потребителите ще ги възприемат. Официален говорител на Twitter потвърди, че се провеждат подобни тестове и вероятно е само въпрос на време те да станат част от профилите ни.
Discussion about this post