Микроблогинг платформата постоянно попада в полезрението ни през последните седмици. Активните опити на Илон Мъск да превърне Twitter в успешен бизнес продължават. Голям обществен интерес предизвикаха първите дни в работата на новият шеф, както и факта, че уволни огромен брой от служителите.
Промени в компаниите продължават особено по отношение на автоматичните системи, които следят за ботове и разпространение на спам. Преобладаваща част от водещите рекламодатели също се отказаха от своите кампании в Twitter. По този начин заемат изчаквателна позиция и следят внимателно развитието на компанията.
Така например разбрахме, че Twiiter са загубили поне 14 от 30-те си най-големи рекламодатели. На този етап усилията на новият шеф не са достатъчни да се възстанови обратно доверието им. Отсъствието на водещи рекламодатели се отразява негативно и на финансовото състояние на компанията.
Конкретните данни показват, че приходите на Twitter се свиват с 40%, спрямо предходната година, съобщава GizChina. Някои от рекламодателите са намалили инвестициите си в маркетингова дейност с между 92% и 98.7%. Това се случва от момента, когато Илон Мъск започва да управлява компанията до последните дни на календарната 2022г.
Рекламодателите са инвестирали с 42% по-малко средства или едва $53.8 млн. през ноември и декември. Приходите на Twitter за Q4 2022 са около $948 млн., което е сериозен спад от $1.57 млрд. година по-рано.