Компанията изненада мнозина с желанието си да промени своите име. Ребрандирането на Meta предизвика противоречиви коментари. Независимо от това транзицията към метавселена вече е в ход. Бъдещата им стратегия ще бъде фокусирана изцяло върху дигиталните форми на комуникация, общуване и забавление.
Следващата стъпка напред е промяната на името на Facebook Pay. Услугата за мобилни плащания вече ще бъде обозначавана като Meta Pay. Същата промяна очаква и Wallet приложението на компанията, информира Engadget. Подобни промени вече обхванаха Portal и Quest устройствата, които вече включват метавселената в своите имена.
Информацията за ребрандирането на Facebook Pay в MetaPay бе потвърдена официално от Стефан Касриел, който ръководи финтех отдела на компанията. Вече се търсят начини как най-удобно потребителите да пренесат и докажат своята идентичност и преживявания в метавселената.
От една страна трябва да можем да съхраняваме и използваме дигиталните си активни във виртуалната среда. В същото време компанията се надява да ни улесни в извършването на покупки и респективно да превърне Meta в още по-сериозен източник на приходи. Промяната на името поставя началото на изцяло нова ера в еволюцията на компанията.
Икономическата ситуация и стагнацията в индустрията, обаче крият сериозни предизвикателства пред изграждането на метавселената. Така например Meta Reality Labs обявиха загуби в размер на $10 млрд. през изминалата година. Именно заради това ще се наемат по-малко служители през 2022г.
Всъщност под това име се крие дивизията, оперираща изцяло в сферата на хардуерните технологии и метавселената.