За първи път у нас телеком създава собствен чат във Facebook. От днес М-Тел открива своя чат платформа в социалната мрежа, където всеки може да зададе въпрос, да се информира за продуктите и услугите на компанията или да сигнализира при проблем. По този начин компанията цели да се доближи още повече до своите потребители и да общува още по-лесно с тях.
Всеки желаещ да си чати с М-Тел през Facebook, може да го направи, след като влезе в официалната фен страницата на компанията на адрес: http://www.facebook.com/MobiltelBG. В нея се намира и специалната секция «Чат», където всеки «фен» на страницата може да започне своя разговор. Тези, които не използват Facebook, могат да използват същата платформа в официалния сайт на компанията – www.mtel.bg. Чатът е активен всеки ден от 09:00 до 24:00 часа. През останалото време всеки може да остави своето съобщение и да получи отговор в рамките на 24 часа.
От днес страницата на телекома във Facebook посреща своите посетители с нова визия и разширени функции. Освен пряката връзка с компанията, почитателите на Facebook могат да се информират за най-новите продукти и услуги на компанията в специално създадената секция «Най-новото от М-Тел».
Фен страницата на М-Тел вече има близо 30 000 почитатели. Всеки ден там се зараждат различни дискусии, като целта на телекома е да я превърне в източник на информация и платформа за обсъждане на новите тенденции и последните нововъведения в областта на телекомуникациите.
Новата възможност за чат с компанията в социалната мрежа е продължение на политиката на М-Тел за предоставяне на богат набор от начини за обратна връзка, информация и консултация. Мобилтел предлага различни механизми за приемане на клиентски запитвания, съобразени с конкретните предпочитания на клиентите – чрез специализираните звена в Контакт центъра, които отговарят на *88, чрез специално създадени секции в сайта на компанията, и чрез единен електронен регистър, който обслужва онлайн магазините на М-Тел.
Discussion about this post