Социалните мрежи станаха нещо толкова обичайно, че много потребители престанаха да използват други начини за комуникация с приятели и роднини и започнаха да общуват с близките си хора единствено чрез любимата си социална мрежа.
Въпреки прогнозите на много анализатори, Facebook продължава да бъде най-популярната социална мрежа и това очевидно няма да се промени в скоро време. През последните години станахме свидетели на появата на много нови социални мрежи, но като че ли никоя от тях няма да постигне успеха на Facebook.
От PC Mag ще ни разкажат за 4 нови социални мрежи, които не могат да се конкурират с Facebook. А ако сте потребител на Facebook може да ви бъде интересно да научите кaк може да изтрием старите си постове във Facebook.
1. Ello
Социалната мрежа Ello акцентира върху това, че няма реклами, както и върху своя изчистен дизайн. Всичко е проектирано така че да бъде толкова просто, колкото е възможно, което обаче е и недостатък на социалната мрежа. Вижте например, как Facebook се е справил с рекламите чрез тези пет начина да спрем рекламите във Facebook.
2. Tsu
Tsu е съвсем отскоро и все още почти никой не знае за тази социална мрежа. Tsu има две цели. Едната е да позволи на потребителите сами да създадат и контролират своята мрежа като канят други хора да се присъединят към тях и така да създават органична социална среда. Другата цел на компанията е да подели приходите си със своите потребители. За целта от Tsu са анализирали приходите си от реклами, спонсорски сделки и партньорства и са решили да запазват 10 процента за себе си, а останалите приходи да споделят с останалите потребители.
3. Medium
Medium не е толкова нова мрежа, тя е създадена от съоснователя на Blogger и Twitter Евън Уилямс през 2012 година. В нея обаче потребителите могат да споделят истории доста по-дълги от 140 знака каквото е ограничението на Twitter. Няма обаче стимул, който да ви кара да създавате съдържание за Medium, тъй като то ще е достъпно само за ограничен брой от вашите приятели. Публикациите ви ще се виждат и четат много повече ако създадете свой собствен блог и публикувате към него линк в Facebook.
4. App.net
App.net е социална микроблогинг платформа. Основните разлики с Twitter са, че максималният брой символи на едно съобщение е 256, вместо 140. Услугата не се издържа от реклами и потребителите имат пълен контрол върху публикуваната от тях информация. За съжаление обаче потребителите на App.net са изключително малко и не се надявайте да срещнете тук любимите си звезди. А за една социална мрежа, където повечето от взаимодействието е с хора, с които не сте приятели, това не е много обнадеждаваща новина.
Discussion about this post