Дългоочакваната социална игра „Кръстника“ може и да не се превърне в следващия убиец на времето ни, освен ако нямаме профил в Google+. AllThingsDigital.com съобщиха, че играта ще може да се играе единствено в социалната мрежа на Google, а не, както всички се надявахме, в гнездото за най-популярните социални игри – Facebook.
Причината, поради която създателите на играта Kabam са решили да я разпространяват само през Google+, разбира се, както всички можем да се досетим, е финансова. Google са обещали, че в замяна на екслузивните права върху играта, те ще осигурят достатъчно трафик към нея, използвайки различни маркетингови техники. Освен това, Google ще взимат само 5% от приходи от играта. За сравнение, Facebook взимат 30%.
Това означава, че, въпреки много по-малобройната публика, която Google+ може да предложи, Kabam ще успеят да си възвърнат вложените в създаването на играта средства. По последни данни, в момента в социалната мрежа са се регистрирали 40 милиона потребители, които имат избор от 28 игри, които да играят. За сравнение с тях, Facebook имат около 800 милиона потребители и безброй много игри.
Discussion about this post