Гъвкавите екрани вече допринасят за най-голямата революция при смартфоните от години насам. Samsung са водещ иноватор в сектора, който привлича все повече компании. Всяко поколение на гъвкавите смартфони се усъвършенства и предлага още по-атрактивен дизайн и функционалности.
Навлизането на повече компании в сектора допринася за по-достъпните цени и навлизането на иновации. Motorola имат голям принос за тези процеси, тъй като предложиха модерна версия на класическия “Clamshell” дизайн от миналото. Премиерата на първия гъвкав Moto Razr показа, че потребителите проявяват голям интерес към тази визия.
Samsung също представиха собствен конкурент с името Galaxy Z Fold, за да се възползват от интереса към този форм фактор. Само преди дни ви информирахме за подобренията в Motorola Razr 40 и Razr 40 Ultra. Моделите се отличават с уникално съчетание от характеристики, дизайн и цена, които вероятно ще ги превърнат в хит на пазара.
Докато очакваме да стартират продажбите им на европейския пазар научаваме любопитни детайли за нагласите на потребителите. Motorola отчитат все по-голям интерес към новите версии нa гъвкавите смартфони. Компанията също така твърди, че 20% от собствениците на Razr 40 и Razr 40 Ultra идват от екосистемата на Apple.
Световните продажби на гъвкави смартфони се очаква да надхвърлят 21 милиона през календарната година. По всичко личи, че Motorola ще опитат да са още по-влиятелен фактор в тази пазарна ниша, за сметка на своите конкуренти.