Триизмерната телевизия ще направи своите първи крачки през 2010 г. Както ни е известно, за да можем да се насладим максимално на „третото измерение“ на екрана, ще трябва да носим специални 3D очила. Подобни аксесоари се използват и в 3D кината, където The New York Times разкрива, че в момента се вихри ожесточаваща се битка за лидерство. Тя се води от цели 4 компании: RealID, Dolby, XpanD и Masterimage. Къде е проблемът? Всяка от тези компании има своя визия за технологията, която трябва да се използва от 3D очилата, за да се вижда изображението коректно. В същото време прожекторите могат да поддържат само една от тези технологии и моментално става ясно, че който успее да внедри технологията си в повече киносалони от останалите, той ще стане и лидер на пазара. А това ще има и пряко отражение над 3D очилата за телевизори.
Discussion about this post