Microsoft Office е изключително популярна услуга сред бизнес потребителите по цял свят, която позволява много лесно да се свързвате с приятели и колегите си. Услугата е много известна, но въпреки това поддържа много повече функции, отколкото вероятно сте си представяли.
Има няколко начина, по които можете много лесно да подобрите работата си с Microsoft Office и да използвате пълния и потенциал. Сега от Lifehacker ни подбраха списък с най-полезните трикове за нея, които ще ни спестят не само време, но и излишни нерви. Ето и кои са най-полезните от тях:
1. Комбинации на клавишите за бърз достъп
Eдно от първите неща, с които трябва да свикнете, за да се възползвате от пълния потенциал на Microsoft Outlook са клавишните комбинации. По подобие на другите популярни офис приложения на компанията можете лесно да работите с услугата без да се налага дори да използвате мишката. Изборът на „Crtl+R” ще ви позволи да отговаряте на имейл, а с „Alt+S” можете да изпращате готовото ви съобщение.
Aко въведете „Crtl+G” aвтоматично ще отворите „Go To Date” прозореца, с който виждате всяка една дата от календара си. Друга полезна комбинация е „Alt +W”, с която можете да препратите имейл или да заредите директно седмичните задачи в календара си. Outlook позволява да превключвате лесно между Mail, Calendar, Contacts, Tasks и Notes, като изберете съответно „Ctrl+1, +2, +3, +4 и +5“.
2. Управлявайте нотификациите за получени имейли
Излишно е да казваме, че е доста досадно постоянно да получаваме уведомления за всички съобщения, които получаваме в своята поща. Все пак има опция как да се справите с тази ситуация и респективно да ограничите нотификациите само за онези писма, които наистина са важни за вас. За целта трябва да влезете в менюто Mail Options и там разполагате с опции да създавате собствени филтри, с които да виждате само посланията на онези приятели, които искате.
3. Използвайте шаблони на съобщенията си
Ако искате всичките ви имейли да са оригинални и да не се повтаряте постоянно в кореспонденцията с приятели си добре е да знаете, че има какво да направите. Създайте даден шаблон, като използвате менюто „File” и изберете последователно „Save As” и „Outlook Template”. За да работите с него след това проверете в „New Items > Choose Form”, където ще откриете „User Templates in File System”.
4. Създавайте папки за бързо откриване на най-важните съобщения
В случай, че искате да отделите част от кореспонденцията си от другите маловажни имейли можете лесно да се възползвате от вградената опция за търсене в Microsoft Outlook. Вероятно не знаете, но има как лесно да запазвате всяка една от заявките си, които след това откривате лентата за навигация в раздела „Click on Search Folders”. Оттам трябва да изберете опцията „New Search Folder” и да въведе заявката за търсене, за да откриете съобщението, което ви трябва.
Discussion about this post