Последните тенденции в технологиите дават възможност за развитие на един нов смел свят на маркетинга.
Да вземем например реалното време. Следващото поколение на търсене, обобщаване, уведомяване и други подобни услуги, се разработват именно чрез използване на технологии за реално време, които позволяват на потребителите и машините да получават навременни актуализации.
Ако не впишете реалното време, заедно със социалните мрежи, мобилните и базираните на местоположение услуги в своя маркетингов план, то тогава Вие пропускате голяма възможност, предупреждават от readwriteweb.
Google е страхотен, но Facebook е върхът
Защо Google се страхува от Facebook? Отговорът е, че социалните мрежи се превърнаха в ключов елемент и заемат ролята на сайтове за търсене и за споделяне на информация. Същественото при тях е, че препоръките от приятелите са от ключово значение.
По-добре е с мобилен
Вицепрезидентът на Google, отговарящ за разработката на продукти неотдавна заяви, че „с всички възможности на телефоните, които сега излизат – като GPS, фотоапарати –мислим, че има потенциал действително да направи мобилната мрежа по-добра от тази на персоналните компютри.“ Това е сериозна обосновка за маркетинговите мениджъри. Ако не сте си купили смартфон като iPhone или Android, Ви предлагаме да излезете и да вземете един.
Перфектно позициониране на продукта
Фредерик Лардинойс съобщи през юни 2009 г., че една трета от собствениците на смартфони използват базирани на местоположение услуги. Te отговорят на три въпроса: Къде съм? Какво се намира около мен? Как да стигна до там? Базираните на местоположение услуги определят местоположението на потребителя, а след това го използват, за да предоставят персонализирани приложения и услуги.
Discussion about this post