Най-големите компании в технологичната индустрия постоянно търсят начини да си осигурят предимство пред своите конкуренти и да акцентират върху уникалните качества на своите продукти. Битката между тях в момента е по-ожесточена от всякога особено след невероятния интерес, който смартфоните и таблетите започнаха да провокират сред потребителите по цял свят.
Всеки един водещ бранд в сектора е измислил собствен атрактивен слоган, който по най-добър начин да символизира неговата стратегия и да популяризира марката и. Именно тези маркетингови послания, ако са успешни позволяват на клиентите лесно да разпознаят устройствата на дадена компания и така да ги отличат от другите конкурентни продукти.
Изборът на подходящ и влиятелен слоган може да е доста трудна задача и твърде често дори и някои от най-големите компании допускат сериозни грешки в това отношение. От Gizmodo сега се постараха да ни предоставят списък с брандовете, които са успели да създадат най-вдъхновяващите и атрактивни слогани, които и до ден днес ни карат да ги асоциираме с името на съответната компания. Ето и кои са те:
1. Аpple: “Тhink Different” (Мисли различно)
Легендарното послание измислено лично от Стив Джобс и до ден днешен по най-добър начин символизира стратегията и уникалните продукти, които компанията разработва. За първи път този слоган е представен от него по време на семинарите October Seybold в Сан Франциско през 1997г. Днес то е лесно разпознаваемо от потребителите и най-ярък пример за иновациите, които компанията ни предлага с продуктите си.
2. Google: “Don’t Be Evil” (Не бъди зъл)
Moтото на една от най-големите технологични компании в света днес е измислено от основателите и Сергей Брин и Лари Пейдж в края на 90-те години на миналия век. Именно тогава те си поставят за цел да променят изцяло начина, по който търсим и откриваме информация в интернет. Днес голяма част от продуктите на компанията са безплатни, което също се превърна в един от най-важните и позитивни компоненти от стратегията и. Все пак е добре да знаем, че именно слогана „Don't Be Evil“ e ръководил Брин и Пейдж в създаването на един от най-влиятелните брандове днес.
3. Facebook: “Chairs Are Like Facebok” (Столовете са като Facebook)
Най-голямата социална мрежа в интернет планираше да стартира мащабна рекламна кампания с този слоган, за да отбележи преминаването на границата от 1 млрд. души в нея. Странното послание, обаче не постигна ефекта който Facebook очакваше и малко преди да бъде представена първата реклама по телевизията тя бе прекратена официално. Асоциацията в случая е, че столовете са създадени, за да може всеки да сяда и да си отпочива в тях, да разказва истории, да се шегува и т.н. вероятно точно както профилите ни във Facebook.
4. Samsung: “Imagine” (Представи си)
Новото маркетингово послание има за цел да накара потребителите на компанията да се замислят какви уникални продукти могат да очакват и ще бъдат създадени от Samsung. Слоганът е доста подходащ за агресивната стратегия на компанията в индустрията, тъй като в момента почти няма вид устройство, което тя да не произвежда. Любопитното е, че той кореспондира и с името на легендарната песен със същото име на Джон Ленън.
5. Intel: “Look Inside” (Погледни вътре)
Новият слоган на компанията замества предходното и маркетингово послание, което тя започна да използва през 2009г. С него компанията иска да създаде асоциация и с популярния за Intel надпис „Intel Inside”, който можем да видим на всяко едно устройство с нейните процесори, което се продава на пазара. Благодарение на него технологичният гигант се надява да акцентира върху волята си и желанието си да промени изцяло пазара на мобилни устройства с най-новите си иновации в сектора.













Discussion about this post