YouTube продължава да интегрира нови функции, за да се конкурира с популярността на алтернативни платформи. Внушителната популярност на TikTok е само подходящ пример за тези процеси. Потребителите вече имат достъп до специална секция за кратки видео клипове, с което Googlе oпитват да отвлекат вниманието ни от хитовото приложение.
YouTube спират функцията Stories на 26 юни
Snapchat се радва на голяма популярност, особено сред най-младата аудитория. Именно заради това вече можем да публикуваме истории в YouTube, които изчезват след определен период от време. Всъщност тази функция бе представена още преди шест години, като първоначално се казваше Reels.
Благодарение на нея aвторите на съдържание разполагат с изцяло нов начин за взаимодействие със своята аудитория. YouTube Stories е подходящ начин да предоставят нови публикации и да поддържат интереса им активен. По всичко личи, че този формат вече не е толкова популярен, както преди няколко години.
Google започна да разпространява новата си търсачка с генеративен AI
Популярността на Bing AI принуди Google да увеличат значително инвестициите в сферата на изкуствения интелект. Търсачките обещават да станат много по-полезни, бързи и контекстуални в своите отговори, благодарение на AI иновациите. Вече ви информирахме за подобренията в Search Generative Experience (SGE).
Визуалните промени ще обхванат и самите резултати от търсенето, които ще са показани в изцяло нов панел, а не традиционните 10 хиперлинка, както досега. Новата версия на търсачката ще използва AI алгоритми, за да отговаря на въпросите ни, директно от страницата на Google Search.
След като въведете заявка полето в зелен или син цвят ще се разшири с отгoвора, генериран от внушителния езиков модел на Google. Системата оперира по сходен начин с ChatGPT на OpenAI. В реално време се извлича информация от релевантни уеб сайтове, като е предвидена и възможност да задавате допълнителни въпроси на SGE.
5 неща, които не трябва да правите на Android смартфона си
В бързо развиващия се свят смартфоните с Android се превърнаха в основни инструменти за продуктивност, комуникация и забавление. Въпреки това, за да се гарантира оптималната им работа, е важно да сте наясно с някои действия, които могат да влошат функционалността или да попречат на цялостното изживяване.
Като избягвате тези действия, можете да увеличите максимално производителността и потенциално да удължите живота на вашия телефон с Android, съветват от slashgear.
Колко ще струва Xiaomi 13 Ultra в Европа
Китайският производител вече обнови портфолиото си от премиум смартфони. Вече стартираха продажбите на Xiaomi 13 Series в редица държави по цял свят. Все още не знаем кога ще започнат доставките на Xiaomi 13 Ultra на европейския пазар. Имаме всички основания да очакваме това да се случи скоро.
В интернет изтекоха данни за цената на флагмана на континента. Френското издание Dealabs твърди, че Xiaomi 13 Ultra ще може да се купи за €1500. Това е цена за модела с 12GB RAM и 512GB RAM, съобщава MySmartPrice. Първоначално ще се продават единствено черна и бяла версия на смартфона.
Все пак Xiaomi ще стартират на по-късен етап и продажбите на лимитирана серия от още няколко нюанса, като жълто, синьо и оранжево. Скоро вероятно ще получим официално потвърждение кога Xiaomi 13 Ultra ще се разпространява в Европа.
Google Bard вече показва и изображения в отговорите
Компанията вече загатна за важните подобрения, които да очакваме в чатбота през следващите месеци. Google активно подобряват своите системи с изкуствен интелект, за да се конкурират по-успешно с ChatGPT и Bing. Вече ви информирахме какво представлява Google Bard, който от няколко седмици е достъпен онлайн за всички потребители.
Следващият голям ъпдейт на AI чатбота включва и добавянето на снимки към отговорите. Така когато потърсите информация с Google Bard освен релевантни и полезни данни ще може да придобиете още по-добра визуална представа за търсените обекти. Първоначално функцията ще е ограничена до заявките на английски език, съобщава LiveMint.
Google Bard ще генерира снимки от Google Search, показвайки и детайли за източника на всяко изображение. По този начин потребителите ще могат да комуникират по-ефективно своите идеи, да вдъхнат нов живот на концепциите и да получават още по-богати визуални отговори.