От онлайн автобиография, LinkedIn се трансформира във вашата възможност да се представите на другите и да привлечете вниманието на тези, които искате да знаят за вас. За съжаление, обаче, понякога хората се адаптират бавно към промените.
За да сте сигурни, че вашето представяне в LinkedIn е успешно, прочетете информацията на Forbes за шестте неща, които трябва да имате в LinkedIn профила си.
1. Портретна снимка
Портретната снимка ви прави реална личност във виртуалния свят. Тя помага на хората да се свързват с вас на едно по-дълбоко и по-емоционално ниво. Но не всички портретни снимки са еднакво добри. За да има вашата снимка добър ефект върху другите, тя трябва да изглежда професионално. Лицето ви трябва да заема 70-80% от пространството и трябва да гледате напред, за да има виртуален „визуален контакт“ с читателя. Интернет е измамно място, но снимката ви е гарант, че сте истинска личност.
2. Фон, който казва много
Сигурно сте чували поговорката „една снимка струва колкото хиляда думи“. Ами, ето ви възможност да кажете 1000 думи, без да ви обвиняват в бъбривост. Изберете фон за вашата снимка, който дообяснява това, което искате хората да знаят за вас. Дори само избора на цвят, който е свързан с марковите атрибути на вашата компания ще окаже въздействие върху зрителите на вашия профил. Но внимавайте и се уверете, че снимката предава правилните идеи.
3. Персонализирано заглавие
Ако не включите заглавие, LinkedIn ще го направи вместо вас. Заглавието е като мотото на една реклама. То има за цел да улови вниманието на читателя и да го накара да иска да научи повече. Заглавието е важно, защото се използва като ключови думи и оптимизация за вътрешното търсене в LinkedIn.
4. Кратко описание за вас /Summary/
LinkedIn не е автобиография. Мислете за него като за уеб сайт на вашата марка, а на краткото описание за вас като на началната му страница. Това е начина да кажете на другите кои сте вие, с какво се занимавате и какво сте правили преди. Не пропускайте тази възможност ако искате да направите добро впечатление.
5. Препоръки
Препоръките ще направят профила ви по-надежден, защото тяхната цел е да потвърдят това, което казвате за себе си. Но внимавайте, защото някои препоръки са с по-голяма тежест от други. Така, че подберете ги внимателно. Потърсете препоръки, които подсилват силните ви страни и са от хора, които са значими във вашата индустрия или функционална област и които работят в престижни фирми или организации.
6. Видео
LinkedIn профилът ви често е мястото, където хората отиват, когато искат да научат повече за вас. Според едно изследване, думите представляват едва 7% от комуникацията. Останалата част се състои от тона на гласа, езика на тялото и т.н. Чрез видеото вие може да извършите цялостна комуникация – като по този начин имате по-голямо въздействие върху тези, които искат да се запознаят с вас. LinkedIn ви позволява да добавяте видео към секциите Summary и Experience. Възползвайте се от възможността, преди тя да стане нещо обичайно и вие да се окажете догонващ останалите.
Вижте функцията Trending Storylines ще ни информира за актуалните новини в LinkedIn
Discussion about this post