Според ново проучване изследващо нагласите на мобилните потребители се отбелязва, че около 63% от хората на възраст между 18г. и 65г. считат, че извършването на покупки, чрез смартфоните си е удобна възможност. Докато едва 34% от по-възрастните потребители споделят същите виждания. Анализаторите посочват, че данните се дължат на силната привързаност на по-младото поколение към мобилните си устройства, предаде readwriteweb.
Изследването е проведено от MasterCard с помощта на компанията Kelton Research, като основната му цел е да очертае потребителската база на мобилните технологии за плащане. Приоритет в анализа е установяването на конкретните нагласи на потребителите към адаптирането нa Near Field Communication (NFC) технологията в новите мобилни устройства на пазара. Наред с товаизследването разкрива, че 54% от анкетираните считат, че мобилните телефони могат да ви дадат повече информация за конкретен човек, отколкото неговия портфейл.
Около 51% от мъжете, които участват в изследването споделят, че са склонни да се възползват от възможността за извършване на покупки, директно чрез смартфоните им, докато 40% от жените поддържат същото мнение. В допълнение 62% от общия брой анкетирани споделят, че им е необходимо да получат доказателство за сигурността на NFC технологията, за да я използват. Около 49% от мъжете и 45% от жените потвърждават, че биха останали впечатлени при вида на друг потребител, който извършва покупка, чрез мобилното си устройство.
Discussion about this post