Окуражени от успеха на линията от LCD-телевизори Bravia, от Sony обявиха, че смятат да се съсредоточат предимно в производството на LCD-телевизори за сметка на плазмените, тъй като при представянето на резултатите за финансовата 2005 година се оказа, че този бизнес е значително по-изгоден за компанията, отколкото бизнеса с плазмени телевизори. През този период гигантът почти утрои продажбите си от предходната година като продаде 2.8 милиона броя. През четвъртото тримесечие на календарната 2005 година, Sony изпревари конкурентната компания Sharp и зае първото място в световния пазар на LCD-продукти, като получи 15-процентен дял от пазара, с 6% повече от предходното тримесечие. За финансовата 2006 година, Sony възнамерява да удвои продажбите си и да достигне цифрата от 6 милиона броя. За сметка на процъфтяващия бизнес с LCD телевизори, продажбите на плазми през миналата година в САЩ, Европа и Япония спаднаха значително и едва достигнаха 100 000, което е с 67% по-малко от предходната година.
Discussion about this post