Според последния доклад на IAB интернет рекламата се разраства с изключително високи темпове. През първите шест месеца на 2010 година, само в САЩ за целта да са похарчени $12.1 милиарда. Това е покачване с близо 11.3% в сравнение със същия период през 2009 година.
Mashable допълва, че резултатите са най-високите, постигани за полугодие досега. Сърч рекламата продължава да е най-големият източник на приходи. Нейният принос се оценява на $5.7 милиарда. Дисплей рекламата, която включва банери, дигитално видео съдържание, спонсорства и тн. е успяла да привлече $4.4 милиарда за първата половина на 2010 година.
Най-голям ръст е отчетен при записаното дигитално видео съдържание. За периода януари-юни 2010 г. са похарчени повече пари за онлайн видео, от когато и да било преди. Тук ръстът е с цели 31% в сравнение с първата половина на 2009 година. David Silverman, партньор в PwC Assurance, коментира, че рецесията определено се е отразила на краткосрочния растеж на онлайн рекламата през 2009 година. През 2010 г. обаче, вече наблюдаваме стабилен растеж в дългосрочен план.
Discussion about this post