Rovio се утвърдиха като един от най-популярните разработчици на мобилни игри, благодарение на успеха на Angry Birds франчайза. Игрите на компанията се радват на впечатляващ интерес и се превърнаха в нарицателно за забавление от смартфоните. Оригиналната игра от култовата поредица бе представена официално през 2012г.
Невероятната популярност за Android и iOS продължи и с другите заглавия от света на Angry Birds, които бяха представени през следващите години от компанията. С оглед фокуса върху нови заглавия от Rovio решиха да изтеглят класическият Angry Birds от магазините за приложения през 2019г.
Мнозина потребителите възприеха този ход като край на оригиналната версия на игри. Плановете на Rovio изглежда са различни, тъй като разработчиците са създали модернизирана версия на играта. Новото заглавие включва премиум геймплей и премахва вътрешните покупки срещу символична цена от 1.89 лв. в Google Play.
Rovio Classics: Аngry Birds обещава дълги часове на забавление с оригиналните осем епизода от 2021г. Това означава, че ще трябва да преминете повече от 390 различни нива. Ако получавате по три звезди на всяко от тях ще може да се включите в търсене на т.нар. Golden Eggs. Популярната способност Mighty Eagle също ще е налична безплатно в новата игра, с която лесно да преминавате през трудните нива.
Google Play предлага и различни заглавия включващи онлайн анкети и гифт карти, с които да генерирате минимални приходи. Сред тях са Google Opinion Rewards, Poll Pay, Easy Rewards, SB Answer и др., които са подходящи да генерирате достатъчно, за да покриете символичната цена на играта.