Споделяйте видеоклипове във Facebook Reels от приложения на трети страни, помогнете на хората да достигат до нова аудитория във Facebook
Това са призивите, които може да видите в официалния блог на компанията.
Facebook предприема още една стъпка, за да насърчи потребителите да създават оригинално съдържание за своя клонинг на TikTok наречен Reels . Компанията въведе нова функция „споделяне на Reels“, за да позволи на потребителите на приложения на трети страни да публикуват директно във Facebook Reels.
Актуализацията позволява на външни разработчици да добавят „бутон Reels“ към своето приложение, така че потребителите да могат да публикуват клипове директно в Reels, като същевременно се възползват от инструментите за редактиране на Reels, според информация от блога на Facebook. Първоначалните разработчици, които използват функцията, включват Smule, което прави популярно приложение за караоке и приложения за редактиране на видео Vita и VivaVideo.
Този ход е още един знак за нарастващото значение на Reels и как Facebook се опита да вземе назаем от същата книга, която използва с Stories. Facebook накара Reels в почти всяка част от услугите си през последните месеци, точно както направи веднъж с Stories, когато компанията гледаше на Snapchat като свой главен конкурент. Сега, когато Facebook губи потребители от TikTok, главният изпълнителен директор на Meta Марк Зукърбърг заложи много на успеха на Reels. Миналата есен той каза, че Reels ще бъдат „толкова важни за нашите продукти, колкото Stories“ и че преориентирането на услугата, за да се хареса на по-младите потребители, е „Северната звезда“ на компанията.
Но стимулирането на потребителите да публикуват оригинално съдържание, а не просто клипове взаимствани от TikTok, беше донякъде предизвикателство за компанията. Instagram, който има най-дълго Reels, преди година каза, че ще спре да популяризира видеоклипове с водни знаци на други приложения, но услугата все още е пълна с клипове от TikTok. Добавянето на бутон „Reels“ към други приложения за създаване на съдържание е малко вероятно да реши това за една нощ, но може да помогне за въвеждането на някои свежи, не-създадени от TikTok клипове.
А ако се върнем още по-назад в споделянето на Reels може да открием дори прилика със Share и Like бутоните, които бяха изключително важни за Facebook. Сега обаче времената са други, TikTok, SnapChat и други нови конкуренти намат нужда от Facebook за да увеличават потребителите си, а опитите на Facebook, Instagram и YouTube да направят TikTok-о подобно съдържание не вдъхват оптимизъм.