Популярността на Galaxy смартфоните допринася значително за иновациите в мобилната индустрия. Разнообразното портфолио на компанията предлага устройство за всеки индивидуален избор и лични предпочитания. Изместването на фокуса към гъвкавите смартфони засега също се оказва доста позитивно стратегическо решение за Samsung.
Корейският производител полага много усилия да разпространява максимално бързо ъпдейтите към Android и да гарантира за дълъг период от време традиционните пачове за сигурност. От Samsung обръщат по-специално внимание и на възможностите потребителите да извършват ремонт на своите смартфони.
Само преди седмици компанията обяви нова програма в партньорство с iFixit. Благодарение на нея собствениците не само ще могат да подменят части на устройствата, но ще получават съвети и необходимото оборудване от Samsung. Корейският производител също така се ангажира в използването на повече рециклирани опаковки в своите устройства.
Всичко това е част от желанието им да улеснят своите потребители и да намалят вредния отпечатък в атмосферата.
Новата програма за ремонт е важна стъпка напред в популяризирането на концепцията за Right To Repair, която набира популярност в ЕС. Компанията не само ще насърчава потребителите да извършват сами ремонти, но планира да продава резервни части за тях, което ще улесни целия процес.
Според информация на Business Korea вече се обсъжда въвеждането на сертифицирана програма за рециклирани компоненти за потребителите на смартфони. Официалното потвърждение ще стане факт на по-късен етап от годината. Този проект е част от амбициозен план резервните части за Galaxy серията от устройства да станат по-достъпни.
Компанията ще се стреми да постигне тази цел, като същевременно създава положително въздействие върху околната среда, чрез рециклирани части при ремонт на смартфони. Първоначалните изчисления показват, че предстоящата програма ще е в състояние да намали наполовина разходите за смяна на дисплей на смартфон с рециклирани части, в сравнение с покупката на нов екран.