Потребителската база на Facebook е достатъчно голяма, за да сме уверени, че покрива огромна част от личностните типажи по света. Собственият анализаторски екип на социалната мрежа публикува резултатите от своето проучване за това какви са различните потребители на социалната мрежа, съобщи BusinessInsider.
Проучването е проведено на базата на анализи на 1 млн. статус съобщения от американски потребители. Оказва се, че има силна връзка между възрастта и правоговор/правопис. Младите редовно допускат грешки, не употребяват правилно думите или ги пропускат. Освен това те по-често използват нецензурни изрази и най-често изразяват гняв.
Възрастните, от своя страна, често използват максималната допустима дължина на статус съобщенията. Те най-често говорят за социални събития, религиозни термини и семейство. Проучването показва, че потребителите като цяло са най-позитивно настроени сутрин. Към 22 ч. обаче негативните емоции са в своя пик.
Не е изненада и откритието, че негативно заредените статус съобщения, получават много повече коментари от позитивните. Към „неизненадите“ трябва да причислим и факта, че потребителите използват същите думи и фрази като своите приятели. Най-честите сходства са при темите за семейството, религията и, разбира се, нецензурните изрази.
Discussion about this post