Windows e най-използваната операционна система в индустрията. Различните версии се използват от милиарда потребители по цял свят. Microsoft е име, което традиционно свързваме със софтуерните технологии, но този път намериха интересен начин да ни изненадат. Компанията представи собствена колекция от облекло, която е вдъхновена предимно от по-старите версии на Windows.
Лимитираната серия се казва Hardwear и е разработена съвместно с дизайнера Гавин Матио, който е основател на Supervsn. Уникалната колекция включва девет продукта, включително якета, суичъри, тениски, шапки и др. Дизайнът на Hardwear изразява стила Normcore, който е привлекателен и удобен, но се възприема и като “нормален” от повечето хора, съобщава ТеchSpot.
Тениска със синьо небе и зелен хълм, наподобяващ емблематичния уолпейпър на Windows XP е един от най-интересните представители на колекцията. Hardwear линията включва и тишърт, изобразяващ MS Paint приложението. Всеки продукт от гамата е създаден да отправя собствено, индивидуално послание.
Всъщност това не е първият експеримент на Microsoft в сферата на облеклото. В миналото компанията е продава дрехи с логото на Windows, MS Paint и Minesweeper. Настоящото партньорство със Гавин Матио също е доста любопитно и вероятно ще предизвика носталгия сред много потребители. Дизайнерските дрехи в Hardwear ще са налични на цени в диапазона между $45 и $135. Вече е налична опция за предварителна поръчка, като реалните доставки ще се извършват до края на август.