Стрийминг платформата е изправена пред все по-сериозни предизвикателства. Компанията подготвя редица промени, с които да подобри своето финансово състояние. Вече ви съобщихме, че Netflix започват да показват реклами. Това е само една от идеите, над които се работи, за да се оптимизира бизнес модела на популярната услуга.
През последните тримесечия възникнаха неочаквани проблеми, които поставиха много въпроси за бъдещето на Netflix. Затрудненията продължават и в периода между април-юни, когато платформата е загубила над 970 хил. потребители. Предварителната прогноза предвижваше повече от 2 млн. души да спрат да използват Netflix за този период.
Въпреки това компанията отчита най-голямата загуба на активни потребители досега. Резултатите през второто тримесечие продължават негативните трендове от началото на годината. Тогава отчетохме, че за първи път в историята си Netflix губи потребители.
Въпреки неприятното представяне Netflix очаква да увеличат активните акаунти с допълнителни 1 млн. през третото тримесечие, съобщава Yahoo.Finance. В момента има 220 млн. регистрирани профила в услугата за стрийминг.
Представянето на компанията се отразява и на стойността на акциите им, които се обезцениха с над 70% през календарната година. Така например пазарната капитализация на Netflix се сви от $300 млрд. до по-малко от $90 млрд. в рамките на 12 месеца. За в бъдеще ще продължи да се инвестира в качествено и оригинално съдържание, но също за добавяне на нови игри.
Разнообразният каталог включва 22 заглавия за гейминг, като Netflix очакват техния брой да надхвърли 50 до края на 2022г.