От Facebook официално представиха поредната нова функция към своят уеб сайт, която позволява на бизнес страниците да бъдат публикувани лични съобщения от феновете им в социалната мрежа. Като нейната основна цел е да позволи на компаниите да си взаимодействат и комуникират в по-тясна връзка с потребителите. В голяма степен от Facebook се надяват новата функция да осигури изцяло нови възможности за контакт в социалната мрежа, информира thenextweb.
По този начин всеки един от нас ще може да се свързва по много по-лесен начин с големите компании и да отправя коментари или въпроси към тях. Новата форма на комуникация във Facebook трябва да бъде инициирана от отделните потребители. Като веднъж след като това е направено разговора остава отворен и за двете страни и се очаква функцията да позволи на компаниите много по-близък контакт с техните клиенти.
Успоредно с това новата опция се очаква да повиши и общата видимост на отделните бизнес страници във Facebook. Тъй като активността на потребителите изразена в коментари, съобщения, споделяне на линкове и информация е видима и за целият списък с контакти в профила им. По този начин публикуването на повече лични съобщения към компаниите ще доведе до по-малко публични коментари по същите теми. В заключение новата функция ще позволи на Facebook да се присъедини към Google и Twtter, които вече разполагат със собствени механизми за директен контакт между потребителите и компаниите.
Discussion about this post