Facebook несъмнено е най-добрият начин да откриваме и комуникираме с приятелите ни, независимо в коя точка на света се намират. Любопитната история на 28-годишният уеб разработчик Джеймс Уудли е поредното доказателство за огромното влияние на социалната мрежа в интернет. В действителност той загубва своята котка, която се казва Zion и след като обичайните методи за откриването и не постигат успех той насочва вниманието си към Facebook, предаде digitaltrends.
Уудли създава профил в социалната мрежа на загубения си домашен любимец, в който разпространява новината за изчезването му и публикува информация за отличителните черти на Zion. Фактът, че котката разполага с микрочип за идентификация и медальон с телефонния номер на Уудли не се оказват достатъчни и той решава да използва нова стратегия, за да върне животното вкъщи. Той купува две реклами в социалната мрежа, които насочва единствено върху гражданите на Челмсфорд, където всъщност живее.
Новината за изчезналата котка се разпространява изключително бързо и 30 минути по-късно той получава обаждане от жена, която твърди, че е видяла животното. Данните, които тя му предоставя се оказват достатъчни Уудли да претърси района, в която тя е забелязала Zion и в крайна сметка да открие изгубеното животно. Случка, която показва по категоричен начин, колко полезна може да бъде социалната мрежа при възникването на подобни инциденти.
Discussion about this post