Има едно просто изискване, което понякога звучи толкова банално, че повечето хора като че ли са забравили колко важно е то – бъдете точни. То е просто и най-вероятно сте свикнали да го чувате още като сте били дете. В повечето случаи обаче, най-вероятно имате доста случаи, в които сте го игнорирали.
От The Daily Mirror спекулират с факта, че дори и да имате силни доводи за обичайните си закъснения, ако не промените навиците си вие рискувате да накърните своята професионална репутация, без значение колко сте умни или компетентни в онова, което правите.
Повечето хора често пренебрегват точността, но се оказва, че именно това е най-голямата им грешка. Те мислят, че спазването на уговорените часове не е от значение, но колкото и да се убеждават в противното, игнорирането на точността е първото изключително важно условие за успеха на работното място.
1. Точността ви показва, че ви е грижа
Разтакаване е разбираемо. Ние живеем в необичайно забързан свят. Планираме срещи една след друга, а останалата част от живота ни се вмества в малките свободни интервали. Като цяло сме постоянно включени в мрежата, и сме затрупани от телефонни обаждания, имейли и текстове, на които се налага да отговорим „веднага“.
Но ако можете да бъдете точни въпреки тези препятствия, вие правите сериозна заявка за това, че цените ограниченото време на другите хора. Ако отидете навреме на среща това ще изпрати послание, че каквото и да сте правили до момента не е по-важно от конкретната задача.
2. Точността ви показва, че сте отговорни
Вашите колеги, клиенти и партньори искат да знаят, че могат да ви се доверят, че ще свършите работата, а точността е лесен начин да се докаже, че можете. Той вдъхва чувство на доверие и показва, че вие сте организиран, отговорен, и можете да контролирате времето си. Бъдете уверени, че ако тичате по коридора и се появите задъхан на среща, а след това ровичкате из вашите документи и бележки, това ще създаде впечатление за хаос и безредие. Едва ли това е точно съобщението, което искате да изпратите.
3. Точността намалява стреса
Знаете ли колко стресиращо може да бъде едно ваше закъснение. Постоянното бързане може да ви накара да се чувствате отвратително, а всички около вас – неудобно. Вместо да се паникьосвате постоянно за часа, ще имате време да се фокусирате върху това, което наистина има значение – работата ви.
Discussion about this post