Социалните мрежи промениха изцяло начина по, който комуникираме, но също така и създадоха сериозна пазарна ниша за големите рекламни компанни. Социалният маректинг генерира все по-внушителни приходи и това се дължи не само на огромния интерес на потребителите към подобни сайтове, но и на все по-усъвършенстваните технологии за таргетиране. Без никакво съмнение сайтове като Facebook, Twitter и др., са чудесна възможност да привлечете вниманието и популяризирате новия си продукт, проект или услуга.
Съвременните търговци с осъзнали, че социалната ангажираност осигурява само толкова стойност, колкото информацията и възможностите тя генерира. Фактор, с който компаниите трябва да се съобразят, ако искат да създадат по-ефективен бизнес модел, който да продава продуктите и респективно разширява приходите им. Oт WhitePaper сега начертаха четири социални сигнала, които не трябва да пренебрегвате, за да постигнете успеха, който искате.
Първият от тях е свързан с ефективеното събиране и анализиране на социалните данни, без което стратегията ви би била безполезна. Следващият важен фактор е създаването на персонализиран опит, към когото анализаторите добавят и увеличението на потребителските действия и поведения. В заключение те насочват вниманиео ни и към подобряването на оптимизацията на търсачките, което има все по-ключово значение в съвременото интернет пространство.
Discussion about this post