Офисите с открити пространства са удобна и достъпна алтернатива за много индустрии, но подобна организация на офиса също си има своите предизвикателства. Всички знаем колко много разсейващи елементи има в работата когато колеги и колежки са на една ръка разстояние и предполагат към постоянна комуникация и закачки.
В технологичната индустрия обаче където телекомуникацията е „цар“, откритите офис пространства са като че ли много по-удобен вариант, тъй като служителите така или иначе прекарват по-голямата част от деня си със слушалки на главите, потънали в дискусии по време на виртуални срещи.
Освен това, този е и най-добрият избор за онези работодатели, които са принудени да пускат служителите си за работа от дома поради липса на достатъчно средства за оборудване на скъпи офиси. В откритите офиси обаче те могат отново да разчитат на вниманието и всеотдайността на своите служители.
Какъвто и да е вашият случай обаче, за да работите ефективно в офис от открит тип се нуждаете от съветите на PC Mag.
1. Винаги си носете слушалки и зарядни
Отворените пространства за работа обикновено са много шумни, а това води до липса на концентрация и постоянно забравяне на идеи, мисли и ангажименти. Ако слушането на музика ви успокоява, носете си винаги слушалки с вас. За по-голямо удобство може да си купите комплект слушалки, които винаги да носите в чантата на лаптопа си. По този начин никога няма да ги забравяте. Някои хора използват стандартни модели слушалки, за да слушат музика или радио, докато други инвестират в по-скъпи шумопотискащи модели за да не пречат на колегите си. Ако имате намерение да слушате музика или друго аудио, уверете се, че обемът е достатъчно нисък и не пречите на никой около вас. В допълнение към слушалките, трябва да имате зарядни кабели и кабели за всички ваши устройства. Ако сте склонни да ги забравяте у дома си, купете си резервни и ги дръжте в чантата си.
2. Когато забравите нещо помолете за помощ колегите си
Ако все пак не носите зарядно за телефона си, комплект слушалки или HDMI кабел, но имате нужда от тези джаджи попитайте някой колега до вас. Запомнете обаче, че това може да направите само в краен случай, а не да ви се превръща в навик.
3. Когато имате нужда от концентрация запазете си конферентна или заседателна зала
Когато трябва да се съсредоточите върху проекти, които изискват много концентрация, възползвайте се от конферентните зали. Но се опитайте да ги резервирате само за определен период от време в самото начало или в края на работния ден когато по-малко хора се нуждаят от тях.
4. Отнасяйте се към общите части и помещения като към свещени територии
Офисите от отворен тип почти винаги имат собствени санитарни възли и кухненски бокс или стая за почивка и служителите са много чувствителни по отношение на състоянието на тези общи пространства. Ето защо винаги почиствайте след себе си. Никога не оставяйте неизмити неща в мивката, зареждайте кафе машината и съобщавайте за проблеми като например, липсата на сапун.
Discussion about this post