Технологичните компании не само не спират да ни изненадват със своите иновативни мобилни устройства, но също така са и едни от най-влиятелните и богати брандове в света. Пазарните анализатори от Forbes сега публикуваха официално най-новата класация, я която са подредени най-ценните компании в глобален мащаб за настоящата година. Едноличен лидер в нея е Apple, като нейната пазарната капитализация достига до внушителните $124.2 млрд., предаде Ubergizmo.
Oт своя страна това е увеличение с 19% на годишна база, като интересното е, че Microsoft, които са поставени на второ място са оценявани на $63 млрд., което е почти два пъти по-ниска стойност. Добрите резултати на компанията се дължат предимно на високите продажби на мобилната ѝ дивизия, a също и на внушителните спонсорски сделки, които тя направи през последните месеци, като тази с NFL за $400 млн. Третото място в престижната класация заема друг влиятелен технологичен гигант, а именно Google.
Анализаторите на Forbes са изчислили, че нейната пазарна стойност е $56.6 млрд., което позволява на компанията да се изкачи с две места нагоре, в сравнение с резултатите от 2013г. Най-много представители в 100-те най-ценни брандове има САЩ следвани от Германия, Франция и Япония, В заключение ще отбележим, че класацията анализира всевъзможни фактори и взема под внимание представянето на отделните брандове през последните три години.
Discussion about this post