Apple спечели дело, в което оспорва търговската марка на компанията Pear Technologies, която има лого на круша. Причината – крушата напомня на хората за ябълката на Apple, съобщава The Register.
Pear Technologies е регистрирала марката през 2014 г. Компанията разработва софтуер и услуги за дигитални карти. Според Apple обаче, логото прилича твърде много на силуета с отхапаната ѝ ябълка и може да обърка хората. Apple смята, че от гледна точка на закона и двете лога представляват едно и също – „абстрактна стилизация” и „изчистени, закръблени силуети на плодове”. Според Apple фактът, че под логото на Pear Technologies присъства името на компанията не е от значение.
Apple използва като аргумент и решението на патентното бюро на Европейския съюз, което е в полза на компанията. То смята, че не всички хора ще разберат името Pear Technologies и че концепцията на двете лога е сходна. В крайна сметка Pear смени логото си с друг силует на круша, оформен от квадрати. Apple е обжалвала ии това лого и отново е спечелила, като сега Pear ще трябва да си измисли трето лого.
Още от Digital: Eто как изглеждат самоуправляващите автомобили на Apple
Discussion about this post