Facebook постоянно експериментират с нови функции, които да улеснят комуникацията ни с другите хора в социалната мрежа. Премиерата на новите Reactions емотикони във Facebook се превърна в най-големия ъпдейт по отношение на начина, по който се изразяваме в публикациите в профилите ни. Благодарение на тях можем да споделим различни емоционални състояния в допълнение на класическия „Like“ бутон и днес се радват на голяма популярност сред потребителите. Скоро ще можем да използваме и „Downvote“ бутон в социалната мрежа, предаде TechCrunch.
Както името подсказва тази функция ще е подходяща в случаите, когато попаднем на публикация, която не харесваме или съдържа обидно съдържание. Първоначално „Downvote“ бутона ще бъде ограничен единствено до коментарите във Facebook. В момента функцията може да се използва от малък брой потребители, но вероятно до броени седмици ще е достъпна за всички. Натискането на новия „Downvote“ бутон скрива коментара на въпросния потребител и показва нов изскачащ прозорец, в който да определите причината за несъгласието си с публикацията.
Разполагате с възможността да категоризирате коментара като нецензурен, обиден, подвеждащ и др. За разлика от Upvote данните за това колко пъти е натиснат Downvote бутона първоначално няма да се показват в профилите ни. Oт компанията потвърдиха информацията за съществуването на тази функционалност. Facebook аргументираха съществуването на тази функция с твърдението, че искат да има по-лесен и бърз начин да се осъществява обратна връзка с всички 2 млрд. потребители, които използват социалната мрежа.
Вижте Facebook вече ще показват 6-секундни реклами докато гледаме видео в News Feed
Discussion about this post