Facebook е основния източник на новини и актуална информация за стотици милиони потребители всеки ден. Най-популярната социална мрежа също така има регистрирани повече от 2 млрд. потребителски профила. Тази цифра по най-добър начин илюстрира популярността на платформата в световен мащаб. Ново проучване от Activate Inc. очертава параметрите на тревожна тенденция в навиците на потребителите. Данните разкриват, че хората прекарват все по-малко време в профилите си в социалната мрежа.
Toва може да се превърне в сериозен проблем за големите брандове, които инвестират милиони долари за рекламиране на своите продукти във Facebook. Изследването твърди, че активността на потребителите в платформата се е свила с 26% през последните две години, съобщава mspoweruser. За да добиете по-добра представа за ситуацията ще споделим, че регистрираните профили са били активни средно около 14 часа на месец през 2017г. Докато в момента тази стойност е не повече от 9 часа.
Проблемът е по-сериозен при по-младата аудитория на възраст между 12 и 34 години, които вече предпочитат алтернативни платформи като TikTok или Snapchat. Aнализаторите дори направиха аналогия с MySpace, която се радваше на внушителна популярност преди години. Постепенно започна да се забелязва спад в активността на потребителите, което в крайна сметка доведе до края на платформата. Причините за сегашните цифри са свързани и с факта, че хората вече използват между 5 и 8 различни социални мрежи и приложения.
Още от Digital: Как да разберете кой следва вашия Facebook профил
Discussion about this post