Потребителите много скоро ще започнат да виждат изцяло нов вид реклами в популярната видове услуга. Данните бяха потвърдени от Google, които разкриха повече детайли за „Shopping“ формата. Идеята е съобщенията на рекламните им партньори да се показват директно в търсачката, а също и в началната страница на YouTube. Възможно е също така да ги виждате като препоръчано съдържание между видео клиповете, които разглеждате.
Първата компания, която ще се възползва от този формат за реклами e Puma, съобщава TechCrunch. Все пак от Google вече разговарят с голям брой брандове, които се очаква да се присъединят към този проект. Потребителите прекарват все повече време в гледане на атрактивни видео клипове в платформата и подобни реклами са един от много инструменти, с които Google генерира приходи от активността им.
Самите реклами ще се показват съобразно личните интереси на всеки потребител и информацията, която Google има за тях. Така например, за да видите рекламата на Puma не е необходимо да въведете името на компанията в търсачката. Достатъчно е да проявите интерес към тичането и други спортни дейности, като така алгоритмите на Google ще ви асоциират с рекламата на Puma. Новият формат скоро ще е достъпен за всички потребителски профили на YouTube.
Oще от Digital: 5 начина да получим повече от YouTube
Discussion about this post