Независимо дали става въпрос за нежелана поща или фишинг атаки, спам папката на Gmail е чудесен начин, който ви предпазва от тях.
И докато папката „Спам“ е създадена да съществува, без изобщо да се налага да я отваряте – всяко съобщение в нея ще бъде изтрито след 30 дни, така че няма нужда да я управлявате ръчно. Но има и моменти, в които „Спам“ папката може да ви потрябва.
Да кажем че има имейл, който не трябва да бъде изтрит в този 30-дневен срок. В този случай ще трябва да влезнете в „Спам“ и да извадите имейла, който ви трябва. Друга опция е просто да искате да изчистите папката, за да освободите пространство за съхранение.
Business Insider ни показват как да намерите и използвате папката си с нежелана поща, независимо дали сте на Mac или PC. Същото се отнася и за мобилните платформи iOS или Android.
Как става това на компютър или лаптоп:
Отворете Gmail в браузъра на вашия компютър. В лявата странична лента ще видите всичките си папки, включително и „Вх. Поща“. Превъртете надолу докато не видите опцията „Още“. Щракнете върху нея, за да ви излязат и другите налични папки. Кликнете върху папката „Спам“. Тя е обозначена с удивителен знак. Всички съобщения, които са маркирани като спам, ще се показват в тази папка, щракнете върху празното квадратче в горния ляв ъгъл, за да изберете вички съобщения, след което щракнете върху „Изтриване завинаги“.
Ако искате да върнете конкретно съобщение в общата си кутия, отворете го и след това кликнете върху „Не е спам“ в горната част на страницата. Така Gmail няма да маркира тези съобщения като спам в бъдеще.
Как да го направите на мобилно устройство:
Отворете Gmail приложението на вашето устройство. Щракнете върху трите ленти в горния десен ъгъл, за да отворите главното меню. Плъзнете надолу и докоснете „Спам“. За да изтриете всичките си спам съобщения наведнъж, докоснете „Изчисване на спам“. За да изтриете едно съобщение, докоснете и задръжте пръста си върху него, след което натиснете трите точки, които са в горния десен ъгъл и изберете „Изтриване завинаги“.
За да върнете съобщение във входящата поща, селектирайте съобщението и от опциите изберете „не е спам“.
Още от Digital: Вече можем да правим обаждания в Google Meet директно от Gmail
Discussion about this post